چنین بازار خبر اقتصادی

چنین: بازار خبر اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی ناامن‌كردن‌كرسي شهردار , هدف

    این روزها یک صندلی در خیابان بهشت بیش از همه کرسی های پایتخت از اهمیت برخوردار هست؛ کرسی ای که متعلق به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران است و افراد صاحب نامی

    ناامن‌كردن‌كرسي شهردار , هدف

    هدف؛ ناامن كردن كرسي شهردار

    عبارات مهم : ایران

    این روزها یک صندلی در خیابان بهشت بیش از همه کرسی های پایتخت از اهمیت برخوردار هست؛ کرسی ای که متعلق به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران است و افراد صاحب نامی از میرزا عباس خان مهندس باشی در سال 1287 تا محمدعلی نجفی در سال 96 بر آن تکیه زده اند.

    ناامن‌كردن‌كرسي شهردار , هدف

    نکته قابل تامل فعالیت شهرداران پایتخت به آنجایی باز می گردد که هرگاه شهرداری از اردوگاه اصلاح طلبی بر این کرسی می نشست، آینده خوبی در انتظارش نبود چنان که غلامحسین کرباسچی به زندان رفت یا همین محمدعلی نجفی که رقیب جهت خروج او از بهشت دقیقه شماری می کند. شهردار مطلوب اصولگرایان محمدباقر قالیباف بود؛ شهرداری که 12 سال ریاست بهشت را برعهده داشت و با رأی مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران به لیست امید مجبور به ترک بهشت و سپردن کرسی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به نجفی شد.

    طبیعی است که اصولگرایان و به خاص آنانی که 12 سال از امکانات شهرداری بهره برده بودند به آسانی میدان را خالی نکنند و اجازه ندهند محمدعلی نجفی برنامه های اصلاحی خود را در بهشت به مرحله اجرا درآورد. نباید از این توصیه غافل بود که رأی مردم به لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر کار مخالفان مدیریت اصولی شهر را با مسئله مواجه کرد آیا که اگر ترکیبی غیراز ترکیب فعلی در شورای شهر بود در درجه نخست نجفی به عنوان شهردار معرفی نمی شد و اگر هم این تصمیم اتخاذ می شد، اعضای شورای شهر جز سنگ اندازی در مسیر فعالیت شهرداری برنامه ای را در دستور کار قرار نمی دادند، بنابراین اکنون با درنظر گرفتن موضع شورای شهر باید به بررسی شرایط پرداخت که برنامه آن تاکید بر بقای نجفی بر کرسی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

    این روزها یک صندلی در خیابان بهشت بیش از همه کرسی های پایتخت از اهمیت برخوردار هست؛ کرسی ای که متعلق به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران است و افراد صاحب نامی

    «نه» به پذیرش استعفا

    در نگارش استعفا از جانب نجفی با نشانه ترک کرسی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تردیدی نیست. از زمانی که خبر استعفای نجفی تایید شد گزینه های مختلفی جهت جلوس بر کرسی شهردار مطرح شدند. گزینه هایی اعم از غلامحسین کرباسچی، هاشمی طبا و… جالب آنکه هر روز هم خبری در بعضی سایت ها مبنی بر نهایی شدن یکی از این گزینه ها انتشار یافته و می شود ولی این در حالی است که اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خط بطلانی بر پذیرش استعفای نجفی می کشند و تایید آن را امری کذب و به دور از واقعیت عنوان می کنند. روز گذشته سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به ایلنا چنین گفت: «قاطعانه استعفای نجفی را رد می کنیم و نظر قاطع شورای شهر رد استعفای نجفی است» دلیلی هم که معاون اجرایی شورای شهر ذکر کرد از اهمیت زیادی برخوردار است.

    وی گفت: «اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کردن می یابد.» آنچه میرلوحی به آن اشاره کرد یعنی کم کردن اعتبار شورا در نزد جامعه عنوان با اهمیتی است آیا که لیست امیدی که در انتخابات شورای شهر رأی آورد با اعتماد به گزینش عالی ترین گزینه از سوی این نهاد شهری بود و اکنون با پذیرش استعفای نجفی می توان اینگونه ارزیابی کرد که گزینش مردم در انتخابات شورای شهر اشتباه بوده است و اعضای شورا از ثبات مورد نیاز در تصمیم گیری برخوردار نیستند. میرلوحی در این باره هم توضیح داد: «اصلاح طلبان اعتبار رأی به لیست امید بودند و شورای شهر و مدیریت آقای نجفی در این مساله ذینفع هستند، درنتیجه باید منافع آنها را نیز در نظر گرفت. اگر به هر علت دیگری نجفی از شهرداری رفت حداقل افراد بعدی به این مساله خواهند رسید که این شورا با نپذیرفتن استعفا به آسانی پای نظر مردم ایستاده است و برنامه و رویکرد دارد».

    «نه» مهرعلیزاده

    ناامن‌كردن‌كرسي شهردار , هدف

    موضوع دیگری که در استعفای نجفی از سوی مخالفان جریان اصلاحات دنبال می شود شایعه سازی و پخش آن در جامعه هست. به عنوان نمونه یکی از سایت ها نوشته بود: «محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان، بعد از دیدار نوروزی ششم فروردین خود در استانداری اصفهان، امروز 448 کیلومتر دورتر از محل کارش یعنی در پایتخت کشور عزیزمان ایران دیدار نوروزی دیگری را برگزار کرد. بعضی گمانه زنی ها از این عنوان حکایت دارد که بعد از اعلام اسامی بعضی گزینه ها جهت جایگزینی محمدعلی نجفی شهردار مستعفی تهران، مهرعلیزاده که پیش تر هم از او به عنوان یکی از گزینه های مطرح اصلاح طلبان یاد می شد جهت تصدی این پست اظهار میل به کرده است» و یا کانال تلگرامی یکی از جریانات مخالف اصلاحات نوشته بود : «سه عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در تماس با مهرعلیزاده از وی درخواست کردند تا آماده خداحافظی از اصفهان و پذیرش سمت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باشد» ولی دیروز مدیرکل حوزه استاندار اصفهان اطراف خبری مبنی بر پیشنهاد اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به محسن مهرعلیزاده توضیحاتی ارائه و تاکید کرد: «استاندار در حال حاضر در حال رتق و فتق امور استان و پیگیری مسائلی از جمله بحث کشاورزان، خشکسالی و… هستند».

    دو نشانه دلواپسان

    مخالفان اصلاحات و اعتدال از محسن هاشمی مدیر شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان گزینه ای دیگر یاد می کنند که بر کرسی نجفی بنشیند ولی یادگار آیت ا… هاشمی هیچ گاه چنین تصمیمی نخواهد داشت آیا که به خوبی می داند رأی مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران به او جهت جلوس بر کرسی شورای شهر و ریاست آن بوده و نه حضور در کرسی شهرداری. از سوی دیگر تردیدی در توانایی های محسن هاشمی جهت اداره پایتخت نیست ولی بسیاری دیگر به خوبی می دانند جلوس هاشمی بر کرسی نجفی علاوه بر ایجاد کدورت های جدی در اردوگاه اصلاحات، شرایط را به سمتی خواهد برد که عمر ریاست او بسیار کم و حتی کمتر از 6 روز باشد آیا که زمینه را جهت خروج او از بهشت آماده خواهند کرد.

    این روزها یک صندلی در خیابان بهشت بیش از همه کرسی های پایتخت از اهمیت برخوردار هست؛ کرسی ای که متعلق به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران است و افراد صاحب نامی

    ترفند دلواپسان جهت ناامن کردن کرسی شهرداری بسیار قدیمی و نخ نما شده است است به عنوان نمونه در زمانی که بحث استعفای نجفی جدی شد سایت دلواپس مشرق نوشت: «با توجه به شرایط فعلی و همچنین میل به اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت حضور محسن هاشمی در شهرداری تهران، این عنوان دور از ذهن نیست و احتمال دارد که وی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران شود.» بر همگان عیان است که چنین سایت هایی چه مواضع دلواپسانه ای راجع به خانواده هاشمی دارند. بنابراین دایه مهربان تر از مادر شدن آنها بخشی از پروژه تخریب همزمان خانواده آیت ا… و تضعیف شورای شهر است که محسن هاشمی و دیگر اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به خوبی به این عنوان آگاه هستند، بنابراین از ورود به آن پرهیز می کنند.

    آرمان/مطهره شفیعی

    ناامن‌كردن‌كرسي شهردار , هدف

    واژه های کلیدی: ایران | شهردار | شهرداری | شورای شهر | محسن هاشمی | خانواده هاشمی | انتخابات شورای شهر | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار